keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

Naistenpäivänä






Tänään Naistenpäivänä minä...

... olen nauttinut vaaleanpunaisen aamupalasmoothien vähän hienommasta lasista..

... olen ihaillut niinikään vaaleanpunaisia tulppaaneja...

... olen hämmästellyt miten mun kynsilakka "mätsää" väriltään niin hyvin noihin edellä mainittuihin...

... olen tehnyt yhden elämäni kalleimmista kertaostoksista, edes pankin nostoraja ei riittänyt...hups...

... söin jättimäisen lounassalaatin Factoryssa...

... herkuttelin kämmenen kokoisella korvapuustilla ja lattella uudehkossa Paulig Kulma- kahvilassa...

... nautin vanhan ystävän seurasta ja antoisasta juttutuokiosta...

... totesin ystäväni säestämänä, että nelikymppisille naisille vain tulee jostain noita vatsaröllyköitä...

... olen miettinyt mikä tekee minut onnelliseksi ja mitkä asiat elämässä ovat tärkeitä...

... olen ollut kiitollinen upeista ystävistäni...

... jätin iltalenkin väliin, koska sää on niin kökkö (seli seli)...

... suunnittelin makaavani illan sohvalla suosikkisarjoja katsellen, mutta tässähän minä olen koneella istunut jo tunteja...

... olen ollut todella innoissani tulevasta...

... huomasin miten jumissa hartiani ovat, pitäisi venytellä...

... olen ollut kiitollinen siitä, että olen syntynyt hyvinvointivaltioon, missä ollaan aika lähellä tasa-arvoa...

... haluan toivottaa sinulle IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!


*Anu


7 kommenttia:

  1. Ihanat vaaleanpunaiset tunnelmat tähän naistenpäivään! :-)

    Iloista naistenpäivän iltaa sinne! :-)

    VastaaPoista
  2. Onpa ihana postaus <3 Ja ihanaa naistenpäivää näin myöhässä <3

    VastaaPoista
  3. Voi ei miten ihana postaus <3 Upeita juttuja!!!

    Minnes matkaat seuraavaksi ;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllähän siitä on tainnut puhe olla minne seuraavaksi... lähes 10 000 kilometrin päähän tällä kertaa. ;)

      Poista