lauantai 12. lokakuuta 2013

Viikonlopun parempi salaatti










Jos luit eilisen aamiaispostaukseni, niin tiedät että kävin Stockmannin Herkussa hakemassa vähän parempia ruokatarvikkeita viikonlopun kunniaksi. Niistä syntyi mm. tämä herkullinen ja perinteisestä tomaatti-kurkku-paprika-linjasta poikkeava salaatti. Pohjaksi laitoin kartanonsalaattia ja rucola-"mikä lie heinä"-salaattisekoitusta. Varsinaiset salaatin herkkupalat olivat tuore viikuna, granaattiomena, manchegojuusto ja yrttikrutongit. Tämä komeus kruunattiin balsamicosiirapilla. Yksinkertaista mutta silti vähän parempaa. Viikonloppuna saa herkutella. Salaatilla ainakin. Seuraavaksi luvassa samettinen suppilovahverokeitto. Pysy siis linjoilla, mä kokkaan taas!

*AnuElina

10 kommenttia:

  1. Nam nam, tulipa nälkä katsoessa herkkukuvia! :) Mukavaa lauantai-iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä blogistaniassa pyöriessä tulee aika usein nälkä kun katselee toisten ihania ruokapostauksia. :)

      Poista
  2. kokkaa tyttö kokkaa :) uuh mulla laiskottaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokkaan, kokkaan! :) Otahan iisisti, saa laiskotta!

      Poista
  3. Onpas herkullinen ja eksoottinen makupala! Hienoja värejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värit on todella upeat eikä maussakaan ollut valittamista. :)

      Poista
  4. OMG! Mä oon niin sun blogin fani, sä jaksat ihania kokkailuja touhuta, hyvännäköisiäsisustusjuttuja ja blogisi on mahtavan monipuolinen! Hih, heinäsekoitus :-D Bon appetit!

    VastaaPoista
  5. Ai että oli herkullisen näköinen salaatti. Pitäs ittekin vaihdella salaatin raaka-aineita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raaka-aineita on yllinkyllin, mutta jotenkin sitä useimmiten tarttuu aina vanhoihin tuttuihin. Mä olen niin kyllästynyt tomaatti-kurkku-jäävuorisalaatti-kombinaatioon, pakko keksiä välillä vaihtelua. :)

      Poista