perjantai 23. joulukuuta 2011

Minun jouluni

 
Hei!

Minun jouluni alkaa tänään.
Joulun ruokaostokset tehty. Katan vaatimattoman joulupöydän yhdelle.
Kotikin on pintapuolisesti siistitty. Ei mitään stressaavaa suursiivousta.
Kohta laitan riisipuuron hautumaan ja paistan ihan parasta jouluherkkua:
No joulutorttuja tietenkin!
Sytyttelen kynttilät ja kuuntelen hetken joulumusiikkia.
Sitten onkin aika lähteä jouluöitä viettämään... 
TÖIHIN!
Minun joulut ovat kuluneet viime vuosina työn merkeissä. Tämä on jo viides perättäinen työjoulu.
Omasta tahdostani.
Perheeni ymmärtää valintani. Voin viettää heidän kanssaan aikaa muulloinkin.
Mutta sen lupaan, 99% varmuudella, että
ensi jouluna olen vapaalla!
Toivottavasti yhdessä perheeni kanssa. <3

 

Nyt haluan toivottaa lukijoilleni

* RAUHALLISTA, TUNNELMALLISTA JA IHANAA JOULUA!! *

*AnuElina

4 kommenttia:

  1. Rauhaisaa joulua sinulle sinne töihin. Olen itse ollut monet joulut myös töissä ja siinäkin on oma tunnelmansa. Iltavuorossa jouluaattona pienten lasten äitinä, ei ollut muinoin mukava olla.

    VastaaPoista
  2. Iloista joulua ja työn iloa!

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos! Oikein ihanaa joulua teillekin!

    VastaaPoista