lauantai 10. joulukuuta 2011

Tunnustus

Huomenta!

Sain jo jonkin aikaa sitten tunnustuksen ihanasta blogista nimeltään  Villa Brickyard. Kiitos!
Nyt on viimein aikaa paneutua asiaan ja pohdiskellä vähän.


Eli homma mene niin että minun pitää tehdä nyt kahdeksan tunnustusta. Tässäpä nämä, olkaa hyvä!

1. Olen pikkutarkka pilkunvilaaja. Kotona tavarat ovat paikallaan ja useimmiten juuri tietyssä järjestyksessä. Vaatteet ovat kaapissa siisteissä pinoissa ja yleensä myös värijärjestyksessä. Sohvatyynyt pöyhittynä ja matot suorassa. Yhdys sanat ovat yhdyssanoja! Ja se on Thaimaahan, ei Thaimaaseen.

2. Rakastan matkustelua ja kaikki "ylimääräinen" raha kuluu siihen. Saan varmaan syyttää vanhempiani kun olen tämmösen matkustuskärpäsenpureman saanut. "Raahasivat"  nimittäin jo 7-vuotiaana Thaimaahan asumaan. Joka vuosi on päästävä reissuun ainakin kolmesti. Yksi matka kauas ja pari lähemmäs. Tänä vuonna saaliina Thaimaa (ties monesko kerta!), Rodos (2. kerta), Riika (2.kerta) ja Tukholma (aika monesti).

3. Käytän villasukkia ympäri vuoden. Ja teen ne itse. Mun varpaat on yleensä aina kylmät ja viluiset. Jopa kesällä on villasukat käytössä (paitsi pahimmilla helteillä). Otan villasukat mukaan kaikille reissuillekin. Lentokoneessa ne on ihanat ja matkakohteissa voi hotellissa olla kivilattia... ja mikäs sen mukavampaa kuin vetää villasukat jalkaan. :)

4. Tykkään tiskata. Siis jos kotitöistä pitää valita joku suosikiksi. Siisti tiskipöytä on ilo silmälle. Ei varmaan vaadi sen enempää perusteluita.

5. Tykkään tosi-tv:stä. Tämä on vähän nolo tunnustaa. Unelmien poikamies, Huippumalli haussa, Maajussille morsian, ym, ym... Ne vaan koukuttaa. Voisin ehkä hankkia oman elämän...

6. Jouluinen tunnustus: Olen hulluna joulutorttuihin! Olen ollut koukussa jo pikkutytöstä asti. Helposti menee vaikka viisi torttua putkeen. Ja parhaimillaan ne ovat mielestäni paistamista seuraavana päivänä kun ovat vähän kostuneet jääkaapissa, sellasia "nahkeita", tiedättehän... :) Eli EI tuoreita ja rapeita minulle, kiitos.

7. En tykkää talvesta! Olen 100% kesäihminen. Talvi saisi kestää maksimissaan joulu- ja tammikuun. Ja lunta pitäisi tietenkin olla. Mikä talvi tää tämmönen on!

8. Huh, viimeinen! Olen addiktoitunut sähköhammasharjaan. Se kulkee mukanani kaikilla matkoilla. En vaan enää suostu harjaamaan hampaita tavallisella harjalla, ei tuu puhdasta. Suosittelen kaikille muillekin!

Nyt minun pitäsi jakaa tämä kahdeksalle blogille... mutta laitan tällä kertaa vain kahdelle.
Ja tunnustuksen saavat : Ruususuu ja Haikaranpesä kodiksi
                                    

*AnuElina

3 kommenttia:

  1. Ole hyvä :) Mukavat tunnustukset. Iiiiik, minä olen aivan onneton noiden yhdysanojen kanssa, toivottavasti niitä ei ole häiritsevän paljon teksteissäni, sen tiedän että niitä siellä on. ;)

    VastaaPoista
  2. kivoja tunnustuksia :)
    vierailenkin täällä ekaa kertaa. täytyy jäädä tutkailemaan vähän tarkemmin, vaikuttaa toodella mielenkiinotiselta blogilta :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille! Yllättävän paljon paljastettavaa löytyikin...ja varmaan löytyisi vielä lisäkin kun oikein alkaisi miettimään. :) Tervetuloa Sari blogiini! Toivottavasti viihdyt!

    VastaaPoista