sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Sadesunnuntai

Sunnuntai ei ole sinkkunaisen suosikkipäivä. Ei. Aamulla heräät pienessä kohmelossa edellisillan juhlinnan jäljiltä, aurinko yrittää paistaa verhonraosta sisään. Taas kerran huomaat herääväsi itsesi vierestä. Toisaalta voisi sanoa: ONNEKSI! Yrität aloittaa päivää normaaliin tapaan, mutta ei se onnistu. Tänään on sunnuntai. Sohvallakuhertelupäivä. Ja sitten alkaa sataa. Sinkun on päästävä pois, ulos, jonnekin. SEURAA?? Kuuleeko kukaan?

Onneksi löytyi ystävä, joka pelasti minun sunnuntain. Kiitos. Sunnuntai on ihan paras leffapäivä. Tilataan siis kevyttä ja helppoa hömppää, romanttista tietenkin. Tänään sitä tarjosti meille mehevän annoksen leffa "Something borrowed". http://www.imdb.com/title/tt0491152/
Hyvät näyttelijät (miehet, mitkä komistukset!!) romantiikkaa, hauskuutta ja kyyneleitä. Taisi pari tippaa nousta omaankin silmäkulmaan. Hyvä mieli leffasta jäi...ja kamala irtokarkkiähky!

Leffan jälkeen oli ihan PAKKO käydä EDC:llä pankomassa ALE-rekkejä. Olen ihan addiktoitunut ESPRIT'n ja etenkin EDC:n vaatteisiin ja kelloihin/koruihin. Ja eihän Platinum-kanta-asiakas voi koskaan poistua liikkeestä tyhjin käsin, joten tänäänkin tarttui mukaan ihana musta lepakkohihainen neule. Lähes ilmaiseksi sain, tietysti. Maksoin vain 16e, alkuperäinen hinta 60e. :)

Tämä minun on pakko esitellä teille: uusin Esprit-kelloni. Olen aivan rakastunut siihen! Eikö olekin upea?


Iltapalaksi kävin hakemassa jotain vastapainoa irtokarkkien aiheuttamalle ällötykselle. Onneksi kesällä on tarjolla myös terveellisiä herkkuja. Näillä voisin elää koko kesän... ainakin melkein. NAM!




Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille lukijoille! Toivottavasti sateen jälkeen paistaa aurinko! :)

1 kommentti:

  1. On ihana kello, pitää sanoa minunkin. Minä olen kelloihin ihan höperönä. :)

    VastaaPoista