maanantai 10. joulukuuta 2012

Paketissa


Nyt on pienet lahjat paketissa.
Samannäköisissä ja suunnilleen saman kokoisissa.
Ja suunnilleen samanlaiset sisällöt jokaisessa.
Sisältö jääköön salaisuudeksi, ei paljasteta sitä lahjan saajille.
 
Perheellämme (minä, vanhemmat ja veljen perhe) on ollut jo vuosia tapana, että emme lahjo toisiamme. Vain lapset saavat lahjoja. Mutta tästä sopimuksesta kaikki tuntuvat lipsuvan silloin tällöin (ellei jopa joka joulu). Niinpä tänä vuonna minä(kin) rikon sopimusta ja tein lahjat itse. 
Suosin itsetehtyä, koska kaupallista krääsää on ihmisillä kodit pullollaan eikä valmiissa tavaroissa ole sitä tunnetta ja persoonallisuutta, mitä saa aikaiseksi itsetehtyyn lahjaan.
Toivottavasti lahjansaajat arvostavat tätä avatessaan pikku paketit.


 
 
 
Paketoin lahjat hopeiseen IKEAn paperiin (olisiko ollut viimevuotista?) ja tein somat pikku rusetit mustasta kiiltävästä lahjanarusta.
Nimikortit tein piparimuotilla ja valkoisella tussilla kirjailin toiselle puolelle jouluntoivotukset ja toiselle puolelle lahjansaajan nimen. Simppeliä ja kuitenkin aika kaunista. Eikö?
Tiedättekö, RAKASTAN paketointia!
Jo pikkutyttönä halusin paketoida koko perheen (paitsi omat) lahjat. Ja sainkin sen useana jouluna kunniatehtäväkseni. Kai se pakettien kauneus on aina viehättänyt...
 Tästäkin syystä olisi ihan tehdä vielä muutama pikku lahja... saisin vielä paketoida!! ;)
 
***
 
Tänä iltana menen rakkaan lapsuudenystäväni kanssa synttäri-illalliselle.
Minulle siis tuli ikää perjantaina 36v ja ystäväni täyttää tänään 33v.
Pöytä varattu kivasta ravintolasta, hyvää ruokaa tarjolla varmasti ähkyyn asti.
Illastamme raportoin täällä sitten huomenna!
 
Pirtsakkaa viikon alkua!

2 kommenttia:

  1. Mä kanssa tykkään paketoinnista. Nimen omaan mietin jokaisen lahjan saajan paketin erikseen, jotta se olisi mahdollisimman hänen näköisensä/ tyylinen. Aikaisemmin kaupanalalla mulle jostain kumman syystä kaikki muut myyjät lykkäs paketoimisen mulle, kun kerta tykkäsin siitä. :)

    VastaaPoista
  2. Niin kauniita paketteja ja ihanat pakettikortit! <3 Itsekin olen aina pitänyt paketoinnista ja edes parina jouluna joulupaketoijana toimiminen ei ole sitä intoa hiivuttanut. :)

    VastaaPoista