keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Joka vanhoja muistelee...

Hei!

Tänään olen vapaalla. Olen puuhastellut kotona, lähinnä siivoilua ja tavaroiden järjestelyä. Kävin taas kerran vaatekaappeja läpi ja heitin jotain lisää kirppikselle menevään kassiin ja jotain ylähyllylle odottelemaan "oikeaa aikaa". Vähän väljyyttä sain taas kaappeihin... vaikka täynnä ne on silti!

Sitten kaivelin paperitavaroitani ja upposin vanhoihin muistoihin. Löysin kaikki vanhat koulutodistukseni, syntymätodistuksen, kouluunhyväksymiskirjeitä ja vanhoja valokuvia lapsuudesta ja teinivuosilta.

Minä -ihan pikkuruisena

Minä -parivuotiaana palloilijana

Minä -talviurheilija 4-5v
Teinikuvia ei voi julkisesti esitellä, ne on tosi noloja! Jääköön siis omiin salaisiin arkistoihin. :)

Vanhat valokuvat on vaan niin ihania (paitsi ne teinikuvat!)! Isä on suunnitellut muuttavansa vanhat diakuvat digimuotoon (niitä on paljon!). Odottelen kovasti että pääsen fiilistelemään menneitä aikoja. :)

Nyt menneisyydestä nykyhetkeen ja jumppaan mars!

*AnuElina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti